مدارس علمیه اصفهان امروز ، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری تعطیل است.

مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اعلام کرد: در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ اصفهان، مرکز مدیریت و مدارس حوزه علمیه اصفهان و دروس سطح عالی و خارج امروز تعطیل است.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری را تسلیت گفت .
در این پیام آمده است: ارتحال ملکوتی، عالم وارسته، و استاد معزز اخلاق، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) که عمر پربرکت خویش را در راه تهذیب نفس، تحکیم مبانی تشیع و ترویج اخلاق و تعالیم اسلامی سپری کرد، موجب تاسف و تاثر ارادتمندان به مکتب علوی و خادمان شریعت نبوی شد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل خونریزی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب دعوت حق را لبیک گفت.
برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از ۶۰ سال، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رئیس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان (عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیت های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی، تحمل زندان و مبارزه با رژیم شاهنشاهی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *