در سال ۱۳۸۳ دکتر اعتمادی فر متخصص مغز و اعصاب در صحبتی که با حاج آقا داشتند، توضیحاتی را راجع به این بیماری به ایشان دادند . بعد از این حاج آقا این مسئله را با خیرین در میان گذاشتند. با اهداء ساختمان این انجمن توسط شخص خیری که فرزندش در اثر این بیماری از دنیا رفته بود، همچنین حضور پزشکان خیر، این مرکز راه اندازی گردید. هم اکنون علاوه بر رسیدگی به امور مرتبط با بیماران، این مرکز به مکانی جهت پژوهش های علمی این بیماری تبدیل گردیده است.

انجمن صرع اصفهان درتاریخ ۲۵/۲/۱۳۸۳ فعالیت خود را در غالب ارایه راهنمایی و مشاوره به مصروعین و خانواده های آنها ،تلاش برای فرهنگ سازی لازم درجامعه به منظور آشنایی آحاد جامعه با این بیماری، انجام امور مددکاری و توان بخشی برگزاری همایشها و نشست های علمی و همچنین ساماندهی مصروعین آغاز کرد.

ازاعضاء هیات مدیره آن باید از آقایان دکتر اعتمادی فر ،دکتر خلیقی نژاد ،دکترقدیری، دکتراشتری ،دکترشایگان نژاد، دکتر منتظرالظهور،دکتر یزد خواستی ،دکترنصر ،دکتر فیض ،مهندس انصاری ،آقای شیاسی و خانم چراغی نام برد که زحمات بیدریغی را در راستای خدمات رسانی به مردم ارایه داده و می دهد این موسسه خدمات مختلفی در زمینه امور آموزشی ،مشاوره ای درمانی ،فرهنگی و بازدیدهای زیارتی، تفریحی ،برگزاری مناسبتهای مذهبی و…به مصروعین استان که در حدود ۴۰۰۰هزارنفرمی باشند ارایه می دهد .این موسسه طرحهای دیگری مانند:

گسترش همکاری با سازمان ها و نهادها از جمله با آموزش و پرورش ،بهزیستی و کمیته ی امداد امام (ره )و….را در برنامه خود دارد .

مسولین انجمن معتقدند دستگاههایی که ازامکانات مالی و حمایتی برخوردارند باید درامراهدا و وقف پیشقدم شوند و در ضمن بکارتبلیغاتی در این زمینه نیزبپردازند تا مردم به انجام این امورتشویق شوند، همچنین باید ارتباط و هماهنگی لازم بین افراد خیرو نیازهای جامعه درامر سلامت برقرار شود .سخن پایانی اینکه این مرکزاز مسوولین استان تقاضا دارد با کمک های مالی وحمایتهای خود این انجمن را در راستای تحقق اهداف مورد نظریاری کنند تا انجمن بتواند خدمات خود را هر چه بهترو بیشتر به مصروعین ارایه دهد .

آدرس پستی :اصفهان -خ بزرگمهر-اول هشت بهشت غربی -ساختمان سینا -طبقه اول

شماره ی تلفن :۲۶۴۷۷۹۴

فاکس :۲۶۷۱۷۵۴

پست الکترونیکی Ase-hayati@yahoo.com

شماره حساب کمک های مردمی :۷۴۰۸۴بانک تجارت شعبه ی چهارباغ خواجو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *